Kızlar hamileliğimin başında insülin direncim olduğu için yaptı dr o zaman normaldi. Geçen hafta 28 haftalıkken 50 gr yaptı tok karnına 174 çıktı. Bugün aç karnına 100 gr yaptı aç ve 3 kez kan aldılar, aç karnına yani içmeden önce 105 içtikten bir saat sonra 226 bunlar yüksek çıkmış. 2. ve 3. Saatlerdeki normal çıkmış 129 ve 122. Ne olacak acaba diyet ya da insülin başlar mı şuan kendimi çok kötü hissediyorum başım ağrıyor kemiklerim sızlıyor