Ayferyvz kimseye uydurma bilgi, alakası yok, sallıyorlar gibi ters ters cevaplar veremezsiniz. Hastane personeliyim ben sağlık bakanlığının doğum yönetmeliği bu şekilde. Bu kadar insan yalan söylüyor bi sen doğru söylüyorsun yani. Baktın profiline ciddi problemler yaşamışsın ilk doğumunda bu yüzden sana sezaryeni kabul etmişler yaşadıklarından yani. Travma yaratıldığı için doktorun 2. De sezaryene eş rızasıyla izin vermiş mesela. Bu yüzden de normal doğumu kötülüyorsun her yerde. Senin doğumun travma oldu diye bir başkasinin da travma olmayacak. Kimseyi yanlış yönlendirip polemiğe girmeyin. Kimseye de yalan söylüyormuşçasına imada bulunmayın ters ters. Ben sağlık sektöründe çalışan bir insanım SGK’nın, sağlık bakanlığının bütün yönetmelikleri geliyor bizim elimize sana mı inanıcam gelen bilgilendirmelere kurallara mı? Senin sezaryenin de isteğe bağlı değil yani sende oluşan travma yüzünden bir nevi zorunlu sezaryen. Boş boş ahkam kesme.