Anneeadayi3 dinlesen bile kendinle bir tutma çünkü herkesin acı eşiği dayanma gücü hani vücudu kendine özel burda çok denk geliyorum normal doğumu kötüleyeni doğum yaptığım da yanımda iki hastaya denk geldim ikiside normal doğum yapmıştı düşün biri diyor tuvalet yapar gibi pırt diye çocuğu çıkardım hiç bişi anlamadım biri de afedersin makatına kadar kestirmişti normal doğum yapabilmek için ikiside pes etmemişti diyorum ya kendin cesaretli olursan gözünü korkutmazsan çok kolay geçer doğumun vala bak ben ilkini sezeryan yaptım şuan ikinci dikişlerimin acısından kaşıntısından ölüyorum bi başkasında bnm yaşadıklarım olmuyor mesela onlarda ikinci gebeliğini geçiriyor hani vücud yapıları farklı işte herkesin.