Ayferyvz doğumun kolay mı geçti ? 10 gün zarıl zarıl ağladım, oturamadım çok zor geçti diye kendin yazmışsın bence bu tarz yorumlar yaparken daha önce yaptığın yorumları da göz önünde bulundur herkese açık bir platformda yorumların herkese açık görünüyor yani. Ve ayrıca hastanenin tüm birimleri ile koordineli çalışıyorum. Her bölüm halkında bilgim var her yönetmeliği biliyorum. Bütün bölümlerle beraber uygun görünen tıp kongrelerine yerli ve yabancı olmak üzere katıldım. Doktorun da sana söylediği şey eşin rıza verirse olabilirsin kendin yazmışsın yani. Sen kendi işine bak hadi yürü. 6 gün düşünüp anca mı yorum bulup yazabildib. Doğum şekillerini de kötüleme insanlara. Senin kendi travman git psikologla hallet kimseyi korkutmaya hakkın yok senin. Çalışan biri olarak ben işime bakarım keşke sen de bakabilsen ama sanırım çalışmıyorsun bu şekilde yorum yazdığına göre bir şeyler batmış anlaşılan.