Anneeadayi3 Ben kendi isteğimle sezeryan oldum devlet Hastanesi’nde.40+1 de herşey normaldi normal doğuma uygun ilerledi bütün sürecim ama ben doktorumla hep konuştum panik atak hastasıyım yapamam diye sağolsun haftani doldurunca kendiliğinden gelmezse seni alacağım sezeryan dedi dediği gibi de yaptı.İlk sezeryanim çok rahat geçti çabucak toparlandım ağrısız çok şükür inşallah bunda da öyle olur