Ben devlet hastanesi takipliydim doktorumdan çok memnundum özellikle onu sordum isteğe bağlı sezeryan oluyor mu tabiki yapıyoruz dedi. Ama ben normal istiyorum zaten kendi doktorum gece nöbete kalmadığı için özel de yapıcam yoksa sezeryan olsa bizim buradaki devlette yapıyorlar isteğe bağlı