Aslan4mom Ysmnksknn ilk oğlumun adı CENGİZ ASLAN ikinci minik erkeğimin adı YUSUF AYBARS olacak kısmet olursa 🙏🏼🥰
Laren_lar mrv1903 Eğer erkek olursa bende bu ismi düşünüyorum, çünkü ilk oğluma uyumlu bir ısım olarak düşündük 🙏 hayırlısıyla kucağımıza alalım inşallah 🤗
mimar_anne Bsrvrlll 13 aylık oğlum var adı AYBARS şimdi ikinci oğluma hamileyim 23 haftalık buna da BARLAS koyucaz inşallah çok sevdiğim isimler 🥰
mimar_anne Ysmnksknn 13 aylık oğlum var adı AYBARS şimdi ikinci oğluma hamileyim 23 haftalık buna da BARLAS koyucaz inşallah çok sevdiğim isimler 🥰
Ebrar042 İkizlerim Muhammed yağız Ertuğrul yiğit olacak inşaAllah bir kız bir erkek olsaydı erkeğe Zeyd Mirza istiyordum
KbK Bizimde oğlumuz olucak 17 haftalık olduk isime karar veremiyoruz bir türlü, belki burası fikir olur ☺️