Ysmnksknn biz nasipse Ahmet Hamza koyacak. Ben hem eski hemde kolay bi isim istiyodum. Başta dalgasına Hamza haydar Cabbar olsun falan diyodum eşime 😀 Hamza kaldı sonra Ahmeti de biz ekledik. Beni geçen hafta hastaneye yatırdılar orda içimden dusunuyodum erken doğum olacak dedi su azalınca bende o an hiç bisey hazır değil bari ismi belli olsa Ahmet Hamza koysak diye içimden geçirdim. Eşim e de çocuk kalktı geliyor ismi bile yok dedim. Öyle diyince durdu bi Ahmet Hamza olsun mu dedi. O an öyle aynı set aklımızdan geçince ben kabul ettim. İsminde belli olduğunu düşünüyorum herseyin vakti zamanı belli ismi de belli o an içimize doğuyor dedim. 🥰