mrv1903 Ben Karel istemiştim ama eşimle ortak karar alacağız diye anlaştığımız için Arel de karar kıldık ☺️
Laren_lar mrv1903 Eğer erkek olursa bende bu ismi düşünüyorum, çünkü ilk oğluma uyumlu bir ısım olarak düşündük 🙏 hayırlısıyla kucağımıza alalım inşallah 🤗
mimar_anne Bsrvrlll 13 aylık oğlum var adı AYBARS şimdi ikinci oğluma hamileyim 23 haftalık buna da BARLAS koyucaz inşallah çok sevdiğim isimler 🥰
MomsE Ysmnksknn eşimin baş harfi, benim baş harfim, oğlumun baş harfi EGE 💙 üniversite zamanlarından beri bu şekilde düşünmüştük nasip oldu 🧿
Nesoruyon Medinedogru03 benim eşim askerdi ben doğum yaptığımda 17 sene önce çocuğun kimligini gorumcemle gidip çıkartmıştık Kayinbaba Gürkan olsun dedi ben İlker istedim babası da kendi babasının ismini istedi gürsel ilk 30 gün İlker dedik çocuğa sonra eşim aradı kızdı İlker kimin adı istemiyorum deistirn dedi görünceye gidip gürsel Gürkan yazdirdik kimliğe oğlum lise son şuan dedesinin ismini kullanmıyor kendi sevmiyor Gürkan dedirtiyor arkadaşlarına iki ismin bir önemi. Yok çocuk hangisini severse onu kullanıyor zaten üzülmeyin siz de kendi sevdiğiniz ismi katın
Medinedogru03 Nesoruyon çok kötü durum ya şu erkeklerin babasının isminde ne buluyorlar anlamiyorum ztn o isim olursa bile o ismi kullanmam ztn hala anlaşamasak ikisini yazdiririz ama Bn talha demeye devam ederim kayinvalidemde eşimin arkasında eşinin ismi olcak ya eşime ben onu ikna ederim diyo bide gıcık
Nesoruyon Biz 18 haftalık olduk oğlum kendi ismi Gürkan kardesinede Görkem istiyor Babası Alparslan olacak diyor Kızlarım birisi Burak diyor Baalim kız osaydi ben Umay Ece koyacakyim.oyl3 konuşmuştuk erkek dedi doktor babası ben katarim dedi bakalım
GizemBgd Eşimle sevgililik zamanlarımızda bi oğlumuz olursa adını Gabriel koyalım diye konuşmuştuk. Şimdi ise ben emin değilim bu ismin çocuğumun hayatını nasıl etkileyebileceğini bilemiyorum 🙃 erkek ismi bulmak çoookk zor, eşim hala Gabriel de ısrarcı🙈
Nesoruyon Medinedogru03 sen üzülme sıkma canını kız kardeşim 30.yasindan sonra ismini deistirdi babam kendi annesinin ismininkatmis guzelmbir isim de değildi kardesimde utaniyorsu açıkçası durdu katmış babam Kardeşimin eşi nüfusta memur kolay oldu yani Didem olarak deistirdi sadece aile içi ara sıra durdu diyoruz dışardaki tanımayanlar Didem diye çağırıyor çocuklar begenmeyince deistiriyor yani iki isim olsun zamanı gelince ister deistirir isterse sevdiğini kullanır kendine stres yapma cnm
Fatmac Medinedogru03 ah kuzum benim başımda da böyle bir durum var ve ismi hiç güzel değil bende ikinci isim olarak Talha düşünüyorum