Medinedogru03 benim eşim askerdi ben doğum yaptığımda 17 sene önce çocuğun kimligini gorumcemle gidip çıkartmıştık Kayinbaba Gürkan olsun dedi ben İlker istedim babası da kendi babasının ismini istedi gürsel ilk 30 gün İlker dedik çocuğa sonra eşim aradı kızdı İlker kimin adı istemiyorum deistirn dedi görünceye gidip gürsel Gürkan yazdirdik kimliğe oğlum lise son şuan dedesinin ismini kullanmıyor kendi sevmiyor Gürkan dedirtiyor arkadaşlarına iki ismin bir önemi. Yok çocuk hangisini severse onu kullanıyor zaten üzülmeyin siz de kendi sevdiğiniz ismi katın