Esrarslan Aslishn aynısını bende hep kullandım hemde iyotlu ve b12 vitamin takviyelisini doktorum da bu en iyisi dedi takviyeli olduğu İçin evet pahalı ama değer bence canım
Aslishn Emell napalm artik bebisler minicikte olsa masrafli oluyo o vitaminini alsnda pahalisinida alirim😍 tesekkurler canim🙏🏻
Aslishn Nur92 dogru soyluyosn her besinden bende almaya calisiyorm canim ama dedigin gbi ilac olaram fazla doz kullanmaya gerek yok😊
Aslishn Gkhnm97 canim su sekilde bizim gunluk almamiz gereken folik asit 400 mcg ama folbiol 5 mg yani cok fszla dozu bu yuzden onerilmiyo. Ya dozu daha dusuk olan baska bi ilac kullan yada 4e falan bolmek gerekiyomus sanirim. 1 tane fazla oluyo
Aslishn Ndtrkd vucudun folik asite doymus🙈 ben folbiol u 1 yil kullanmistm bide kim bilir benim kac oldu kan degerm hic baktirmadm😂
Aslishn SibelAda aynen oyle hic riske atmaya gerek yok dedigin gbi folbiol u 1 yil kullandm ben bide hamile kalmadan once 😁
SibelAda Aslishn folbiol sigorta tarafından karşılanıyo sanırım. Büyük ihtimal ondan onu yazıyolar çünkü diğerleri çoğunlukla parayla alınıyor sigorta karşılamıyor ☺️
Aslishn Msl_ege folidoce kullanan cok var demekki gercekten guzel bir folik asit canim elimdeki bitince o markayi almayi duaunuyorm tesekkur ederm🙏🏻