Aslishn hamile kalmadan önce ben de sağlık ocağındaki doktorumdan istemiştim folik asit o da folbiol yazmıştı. Bir kutu kullandım. Bitince yazdırmaya gittiğimde doktorum izinli olduğu için başka bir aile hekimine göründüm. Folbiol 5000 mcg ama senin kullanman gereken 400 mcglik folik asit, bu doz hamilelikte kullanılması gerekenden çok fazla diyip folidoce yazmıştı ayrıca içinde b12 desteği de vardı. Folbiol zararlı değil dedi ama ben yine de fazla doz almış olduğum için üzüldüm çünkü o sırada hamile kalmıştım. Hatta aile hekimimi değiştirdim 🤷🏻♀️ Bence yeterli dozda olan bi folik asit kullan ☺️ Fazlası vücuttan atılır nasılsa deme☺️