Canım bende süt ve ya su varsa ısıtıyorum maya süt varsa şekeri koyup fırını hafif sıcak yapıp önce bunların hepsini fırında bi 5 dk bekletiyorum sonra unu ve kalan malzemeleri koyup yoğurduktan sonra tekrar fırını ısıtıp hamuru fırında mayalıyorum yarım saatte acayip kabarıyor