Ozlemkaan kahvesever__ ben ilk önce ılık su şeker ılık süt ve mayayı karıştırıyorum sonra üstünü kapatıp bir 15 dk falan bekletiyorum sonra yoğuruyorum o zaman güzel kabarıyor poğaça daha yumuşak oluyor