Semakaya25 Ben de geçen hafta çatı muayenesi olmuştum kendimi çok kastım çok kötü hissettim Bir iki gün kendime gelemedim aynı şeyleri düşündüm normal doğum Yapamam diye düşündüm gözüm korktu yani Ama mantıklı düşününce olamayacak şey değil sakin kalmak gerekiyor