Smr28 sedseda değşiyor bazen bir defa bazen iki üç defa fln. Bazen aşağıya doğru baskıda oluyor bebek baskı yapıyor diye düşünüyorm
Eddaa57 Semakaya25 ya ben aciline gittim çok güzel ilgilendiler o yüzden oraya gitmek biraz da işime geldi hem yakın hem ilgililer
Semakaya25 Eddaa57 inşallah hep öyle devam eder benim ablam tuzla devlette çalışıyor onun imkanı olduğu için orayı tercih ediyorum
Betul_pdz01 Semakaya25 benımde 9 günüm vardı bugün sabah nışan geldı ve sancılarımda yavaş yavaş başladı gıbı
Eddaa57 Semakaya25 tabi öyledir yani benim 1 ay var ben bile stres yapıyorum çok normal Allah yardımcımız olsun 🌸
Seherzge Semakaya25 bende aynı durumdayım. Son 7 günüm benimde. Aslında böyle değildim. Ama son günlere gelince insan iyice stres oluyormuş
Smr28 sedseda hm değişiyor aslında dün de mesela gece bayağı oluyordu sancı hafifti ama uzun sürüyordu inş böyle giderse doğururuz
anneliksevinci Semakaya25 merhaba ishal için gittiniz mi doktora 36+6 yım gece kustum ve ishal oldum baya