Nehas Esrasrgn bn 10-5 oldum ve miğde bulantm ilk günden beri bitmek bilmiyor hastanede yattm 3 gün yemek yiyemiyorum yataktan kalkamyorum uyku uyumaz oldum 😭
Mrw244116 İstahsızlık var ve mide bulantm var malesef bide enfeksiyon aldm öksurük grip ates hastaym hepsi karstı birbirine
xyy benimde hiç yok bulantım 😊 doktoruma söyledim sus koz nazaramı getircen kendini dedi 😉 7+1 hala tık yok sadece dün saatlerce başım döndü onuda tuz yiyerek çözdüm sanırıö 🧿
Poine Bende böyle bulantım hiç olmayacak heralde diye sevinirkeeeen 9. Hafta bitmeye yakın bulantılar esir almııştı :)
Esrasrgn Evet bende şaşırıyorum 😂 bi kere de olsa kusmak istiyorum bebeğim kendini hissettirsin amaçlı😂😂😂
Ksknelf Eda0509 fazla minnakmış demekli gittiğimzde :) çarşamba bi daha gidicez hem kese hemde kalp atışı aynı gün gözükür mü acaba :)
Eda0509 Ksknelf canım benimde beta 253 çıktı. 15 gün sonra gidicem doktora. O zaman kesede bebekte gözükür inşallah. O zaman 6 haftalık olucam işte. Sen ne zaman beta yaptırdın canım.