Kurbagaannesi Esrasrgn bebeğim ben de öyleydim sonra 9.haftda bir vurdu bulantı hala o yemekleri yiyemiyorum 😃 ama erken geçti yani şuan iyiyim. Senin de kısa sürer bence
Elifffcik67 Esrasrgn büyük ihtimalle haftaya bulanacak 🙄 bulanmaz inşallah çünkü gerçekten zor ama çok dillendirme bence nazar değer benimki değecek mesela 😆😆😆
SevgibiR Valla bnm 7 haftadan 15 haftaya kadar bulandı sonra geçti neyse ki şimdi çok nadir oluyor 10 günde 1 gibi iyiyiz yani
ayseturk Benim mide yanması var daha doğrusu karnımda ve midemde çok acayip şeyler oluyor hala tanımlayamıyorum 🤦🏻♀️
xyy Alyanihat sigarasız bir hayat düşünemiyordum , haberi aldıgım gün anında bıraktım içimdeki o minik yavruyu sigara dumanıyla bogamam. lütfen sende bırak yavrucuguna nasış kıyabiliyorsun
Alyanihat xyy ağlıyorum kendimden nefeet ediyorum içerken ama bırakamadım günde 3 tane ye düşürdüm ama bırakıcam insallah dualarınızda unutmayın🙏🏻
Alyanihat xyy suan senin bu mesajına bütür sigaraları kırdım rabbim birdaha aldırmasın vicdanım hiç rahat değil zaten
Ebraradinn Birkere bile kusmadım ben şu an 37 haftalığım hala bulantı yok baş dönmesi yok ilk aylar hamile olduğumu bile anlamadım taki kaburga ağrılarım başlayana kadar 😀
Gazell Pink17 ay bende aynı durumdayım bulantiyla yakından uzaktan alakam yok aksine herşeyi yemek istiyorum
Ksknelf İyi akşamlarr, beta hcg 286,87 cıktı bundan 5 6 gün önce fakat kese gözükmedi normalmi sizce ??
xyy Alyanihat ohhhh çok mutlu oldum canımmm rabbim sağlıkla kucagına almayı nasip etsin 🙏 illa ki sigara krizin gelecek o anda anne olmanın güzelligini benegini düşün geçiyor ❤️ benimde 7 haftalık bebişimmm
Alyanihat xyy cok tesekkür ederim rabbim senide evladınla hayırlı bir sekilde kavustursun bu platform cok iyi 💜🙏🏻 Allah razı olsun insallah bitti
MercimekHabbesi Esrasrgn mide bulantısı da her genelde değişkenlik gösteriyor canım. Benim hiç olmadı bulantım şuan 25. Haftamın içindeyim böyle gebelik çok güzel tadını çıkar 😉
Busraerrr Esrasrgn canım tam olarak 6+2 de başlamıştı benimde.Bende aynı senin gibi bulanmıyor derdim.Ama kaç gündür çok çekiyorum.Ne yiyebiliyo ne içebiliyorum.Zorlasam da çıkarıyorum😔