Damlaerol_ en güzeli doktorun ne derse onu uygula bence 🌸 bana herkes şey demişti hamilelikte olur normal falan dendi ama ben ıslarla doktoruma gittim msj attım aradım gittim ve banada yatış verildi ve vajinal kültürde üreme görüldü 4 gün antibiyotik tedavisi gördüm ve hastaneden çıktım 3 gün daha sabah akşam igne vuruldum 😔 çok şükür bida o şekilde bişi yaşamadım inşallah sizde hemen kurtulursunuz