Pamuk darısı tüm bekleyenlere canım benim, hepimiz sağ salim kavuşalım meleklerimize. O kadar değişik duygular yaşadım süreç boyunca ama bu haftaki kadar hiç olmamıştım. Gün yaklaştıkça içimi heyecan basıyor, çok duygusallaştım. Doğum korkusu vs Allah’a şükür hiçbiri yok, sadece düşündükçe kalbim boğazımda atıyor sanki. O kadar istiyorum ki o anı yaşamayı, doğduğu an kokusunu çekip göğsüme yaslamayı…. Çok değişik bişey, yazarken bile gözyaşlarım süzülüyor.
Bu günler bizim için rüya gibiydi, sadece hayal diyordum ama yeter ki Rabbim istesin, izin versin.
Bu günlere şükürler olsun 🙏🏻