Damlaerol_ 6 günlük bir fitil o. Bende kullandım çok hatta bugün doktorum yine yazdı.. ama genelde 1 haftada arayla yazıyorlar bana. İlaç bitiyor 1 hafta kullanmıyorum sonra akıntı tekrarlarsa tekrar veriyorlar. Antibiyotik gibi bişey çok da iyi değil uzun süre kullanmak .. zaten kesiyor akıntıyı doğuma kadar kullanmak belki zarar verebilir. İlaç bitince bikaç gün onun erimiş hali çıkıyor biz akıntı sanıyoruz ama aslında o içerde biriken ilaç kalıntıları. Demek istediğim ara vererek kullanın doktorunuza danışın 🌸