Merhabalar kızlar, biz de 26+2 deyiz. Yaklaşık 5 haftadır serklajlıyım hunileşmem var ve başı tam hunileşmenin üzerinde. Dün kontrolüm vardı bir süre daha idare eder dedi. Aynı durumdan muzdarip herkes bende de sürekli enfeksiyon çıkıyor tedavi görüyorum 2 hafta sonra yine aynı ve sürekli sarı akıntım var sizler de böyle misiniz?