nb- Pamuk zorlanmaya başlayınca öyle oluyo muhtemelen beni de bu nefes çok zorluyo umarım 3 hfta daha böyle devam etmez yoksa yandım 😀 artık sabırsızlanmaya da başladım heyecan basmaya başladı bi doğsa da diye bekliyoruz bakalım. ben kendim de minyon biriyim zaten doktor en baştan belliydi dedi ben kendim 1750 doğmuşum zaten 😀
Pamuk nb- Benim de eşim çok minik doğmuş ona çekmiş.Ben cok merak ediyorum artık elimin altın da olsun istiyorum.Icim gidiyor.
nb- Pamuk ayy aynen valla ya sanki ben yazmışım gibi okuyorum yorumlarını :) hepimiz benzer duygular içindeyiz demek ki bakalım hayırlısı hepimiz için 🤲🏻
Pamuk Ayysegll Ay Allah korusun 1 kere denedim crp tavan yaptı doktor kızdı gebelikte neden alternatif tıp deniyorsun diye.
Ayysegll Pamuk tabi kişiden kişiye değişir doktorun önerdi gibi ilerlemek en iyisi şeker sorunu olana hiç önermiyolar en iyi si doktor gözetimi
BhrRzgr_06 Pamuk bizde 22 haftaya geldik çok şükür oğluşumun gelişimi ve serklaj dikişi iyi durumda (17mm) servikal uzunluk el verirse ileri haftaları göreceğiz inşallah şuan biraz rsikli durumda günleriniz yatak istirahati ile geçiyor bel ve ayak bileği ağrım var ve bebeğim makat geliş olduğu için serklaj dikişine arada tekme atıyor bir canım acıyor Herşey yolunda şuan Allah herkese sağlıkla zamanında kucağına almayı nasip etsin inşallah 🤲💐💕
seymakrky Pamuk Ayy maşallah yaa 28 haftaya gelmek için gün sayıyordun 32’yi geçmişsin bilee nasıl seviniyorum böyle görünce 🥰🥰 Ben de çok şükür 35+4 oldum iki hafta sonra dikişlerimi alacak sonrasında bekleyeceğiz bakalım sağlıcakla vakitli gelsinler kavuşalım ♥️ Hareketleri çok kuvvetli artık ve canımı acıtıyor bu hafta progestanı kestik haftaya magnezyumu kesicez finale az kaldı yani inşallah 🥹🥹
Pamuk seymakrky Sağol canim bende burda başından beridir birlikte yol aldığım arkadaşları görünce çok mutlu oluyorum.Evet senin artık çok az kalmış ☺️
BhrRzgr_06 Ayyseek Ayrıntılı ultrasona daha Çarşamba günü girdim erken doğum riskimizde var artık alacağım internet üzerinden çünkü hastahane dışında dışarı çıkamıyor yatmam gerekiyor.
Sabina_a 27 haftalık olduq çok şükür iyiyiz kisitlida olsa haraket ediyorum karnım çok küçük amma bebeğim haftasına göre normal gidiyor.sezeryan olmak istemiyorum bir sıkıntı olmazsa
12345bynmerakli Damlaerol_ Yoğun enfeksiyon muzdaribiyim bende 😩 ne mantar geçiyor ne başka vajinal enfeksiyonum…
Sekerrr Kızlar servikal uzunluk kaç olunca sıkıntı oluyor bugün perinatoloji erken dogum olabilir dedi korktum 19 haftalıgız bide ben hep 36 haftada doğum yapıyorum bu dördüncü gebeliğim
Ayyseek Sekerrr 40 mm gayet güzel olması gereken uzunluk öncekiler erken doğduğu için demiş olabilir belki canım
Sekerrr Ayyseek olabilir cnm bebeğin eşi rahim agzına yakın dedi yukarıda çıkabilir miş dinleneceksin dedi
Kbrbydk Pamuk merhaba, ikinci serklajli gebeliğim bu. İlkinde tuvalet harici kalkmiyordum. Şükür bunda günlük rutin işlerimi çok yorulmadan yapıyorum. Enfeksiyon var bende de. 19+5 e geldik. Daha cinsiyeti ogrenemedik sadece detaylida görürüz umarım.
34377824 Kbrbydk merhaba benim ilk hamileliğim 27. Haftamda serklaj oldum 32+5 olduk şükür. Merak ettiğim bi şey var ikinci hamilelikte serklaj erken yapılıyor ya cinsel ilişki direkt yasaklanıyormu o haftalarda?
Ayyseek Sekerrr evet o da normal doğuma falan engel diyolar istirahat et ilerleyen zamanda yer değiştirebiliyor Rabbim sağsalim bebeklerimizin kucağımıza almayı nasip etsin inşallah hepimizin🙏
Minik_K Pamuk bende serklajliyim 19. Haftam ağrım şuan için yok ama çalışmıyorum evdeyim hafta da 1 2 anca çıkıyorum evden korkuyorum doktorum yat kalkma vs demedi hiç korkuyorum bisey olacak diye
Ayyseek Minik_K herkez farklı atlatıyor bu süreci kimi yatıyor kimi işe gidiyor doktorunuz ne derse ona göre hareket etmek gerek bnce canım
Nihal1907 Minik_K tadını cıkar hamılelıgının gez dolaş onunla bırlıkte anıların olsun hıcbırsey olmaz merak etme çok yorulmadgn sürece ☺️