LadyVERA canım benim, sadece sakinliğini koru ve doktorunu dinle. Biraz da kendi vücudunu dinle. Benim ilk dikişi atan doktorum doğuma kadar yatacaksın dedi ve tam 40 gün yattım. Sonra deprem bölgesi olduğu için mecburen ailemin yanına geldim ve doğum için anlaştığım doktor kalk, normal hayatına dön dedi. O günden beri ayaktayım, gezmeye dolaşmaya da çıktım. Dikiş 25+2 de atıldı Ve şu an şükürler olsun 37+0 ız.