Pamuk merhaba canım az önce bende gönderi açmıştım sana denk geldim birde burada sorayım madem. Genel olarak iyiyiz bir sıkıntımız yok 18+0 olduk henüz yolun başında sayılırız 🤷🏻♀️ ancak iki gündür bebek hareket ettikçe vajina hizamda iki bacak aramda hissediyorum. Çok aşağıda gibi geliyor bana. Bu haftalar için normal mi acaba? Serklajlı olunca elimiz yüreğimizde malum.