Ben izmirdeyim kızlar su hastanesine gidiyorum bu zamana kadar renkliydi melek hanım bakıyordu 80 küsür tl muayene ücreti veriyoruz melek hanım baska yere gitti cihazda onunla gitmiş diğer doktorlardada 3 boyutlu yokmuş hep siyah beyaz görücekmişim moralim bozuldu hastaneyimi değiştirsem diyorum 20 haftalıgım bu arada