humaninannesi61 pamuksekerinannesi 35+5 olduk. Sinem Ay’a gidiyorum bende😌 Orda hiç renkli çekilmedim aslında isterdim 🤷🏼♀️ Bu arada bende kızımın adını Aişe Hüma koyacağım 😍 Ne güzel tevafuk olmuş😍
pamuksekerinannesi humaninannesi61 Aaaaa hem aynı hastanede doğacaklar hemde adaşlar cidden güzel tesadüf 😍 Doktoruna bi sor istersen bi dahaki gittiğinde hatta söyle arkadaşım Leyla hanıma gidiyormuş 26 haftalıkken 4 boyutlu açmış de muhteşem bişey çok net görmek 😍 Bizim ki bide dudaklarını büktü görsen güler misin ağlar mısın😂
humaninannesi61 pamuksekerinannesi Evet ne güzel. Belki birgün karşılaşırız😍 Söyleyeceğim doktoruma 👍🏻😘 Ben 24. Haftamda gittim ayrıntılı ultrasona benimki babasına benziyor 😍❣
Tgbbrk pamuksekerinannesi zemcefil bal deniycem canim onlarda gecirmezse son care icicem zararsizmis parol ama iste noolur nolmaz diye cesaret edip icemedim bi turlu
pamuksekerinannesi humaninannesi61 Ben detaylıya başka hastanede girdim hiç memnun kalmamıştım.. O yüzden renkli olan bi hastaneye bir kere de olsa gideyim diyodum.. Ama gerek kalmadı Allah’tan.. Sen detaylıyı Hakan beyde mi yaptırdın cnm? Ay evet ya bakarsın denk geliriz bi gün😍
Zeynebb pamuksekerinannesi Leyla hanıma nasıl randevu alabildiniz ben çok uğraştım fakat onkoloji hastaları ile ilgileniyor dediler
humaninannesi61 pamuksekerinannesi Yook ben afiyet Hastanesi inde yaptırdım canım kapalı bir bayana😍 Çok güzeldi 😌
Elif4334 Bsr ikisinden de bakıyorum ama doktorunda renkli varsa bakabilirsin yoksa renkli paralı diye biliyorum canım
Ozlemkurttt Bsr kuzum hem özele hem devlete gidiyoruım ikisi de çok iyi ama özelde her gittiğimde 3boyutlu renkli ve siyah beyaz çıktısını alabiliyorum
Zeynebb Seymabal41 memnunmusunuz birde hangi şehir ve doktora gidiyorsunuz bende özel muayenehaneye gidiyorum ama pek memnun kalamadım
Seymabal41 Zeynebb Düzce de özel muayenehaneye gidiyorum memnunun doktorum ilgili ve çok güler yüzlü zaten Düzce çok küçük bir yer iyi doktor bulmak çok zor ama ben çöm memnum 😌👶🏻 Sen sorun mu yaşıyorsun doktorunla ilgili?
pamuksekerinannesi Zeynebb Canım 2 Ablam yıllardır ona gidiyor bende hamilelik öncesi başladım hamile olunca da sağolsun takibe aldı.. Ama gece Doğum yaparsan filan kesinlikle gelmiyor.. Diğer doktorlar telefon numarasını filan da veriyor ben sadece hastaneden ulaşım sağlıyorum ama çok memnunum.. Benim arkadaşlarım görümcemde Leyla hanıma gelmek istedi söyledim ama kesinlikle almadı çünkü gerçekten çok yoğun..
Dytanne Bsr 16 haftaya kadar siyah beyaz bakıyorduk ama herşeyi netti, 16 haftada renkli de de baktık ve renkli fotoğraflarını verdi doktorumuz.20 de detaylıya gidiyorum kendi doktoruma sonuçları whatsapp dan atıcam 24 de ne yapacak bilmiyorum 🤷🏼♀️
pamuksekerinannesi humaninannesi61 Bende orda yaptıracaktım canım ama radyolojiymiş.. Doktorum perinatolojiye yaptır dedi Kurtköy Ersoy hastanesinde yaptırdım.. Tek memnun kaldığım sağlıklı olduğunu öğrenmem olmuştu.. Aman sağlıklı olsunlar da gerisi hiç mühim değil🙏
humaninannesi61 pamuksekerinannesi Ben çok memnun kaldım. Ama dediğin gibi sağlıklı olduğunu duydum bana yetti 🙏🏻 Allahım evlatlarımızla sınamasın bizi😌❣
pamuksekerinannesi humaninannesi61 Amin Canım İnşallahhh aynen öyle sağlıklı olduğunu duymak yetiyor ama renkli resim de olsa fena olmazdı diyor insan😍😂
Zeynebb Seymabal41 hımm ben istanbuldayım ☺ Benim doktorum da çok tecrübeli aslında 30-35 yıllık doktor ama kullandığıı teçhizatlar çok eski buna rağmen ücreti de fazla .. manevi yönü çok kuvvetli tercih sebebim buydu aslında