birmeleginannesi_ gizem-cbn hmm bende sabahları alayım bari ama bende bir iki saat sonra içeyim o zaman çünkü bende peynirsiz kahvaltı yapamam :)
birmeleginannesi_ Monsteraa yemekten önce mi sonra mı canım süt ürünleriyle aynı anda ferrum kullanilmazmis etiket üstünde yaziyo sen ne kadar sürede iciyosun
annelik_4 birmeleginannesi_ yemeklerle birlikte veya sonra alınır ilacın alınacak ogununde süt ve süt ürünleri yumurta ve kafein tarzı içecekler yenmemeli içilmemeli zaten etiketin üzerinde yazae
Monsteraa birmeleginannesi_ kahvaltıdan 1 2 saat önce alıyorum canım dün aç karnına almayı unutmuşum mesela kahvaltıdan iki saat sonra aldım 🙈
birmeleginannesi_ Dhsuiskwk onlar için herşey değer ya olsun vsrsin kusalim onlar sağlıklı olsun da inşallah kullanicam zaten inşallah sağ salim atlatırız bu zamanları 😍🥰
semanur0456 birmeleginannesi_ oksaparı günde kaç kez vuruyorsunuz ? İlk gebelik mi bu arada ? Bnde bu ilaçları kullanıyorumm da aynı sizin gb
Firstmummy yarencaliskan bana da feramat verdi hep ishalim kabız olmak daha kötü hemoroid var o yzuden değiştrmiyorum ilacı
annelik_4 birmeleginannesi_ bende 12.haftadan itibaren başladım benimde ferrum hap idi ama kötü koktuğu için şuruba çevirdim ama decavit aynı üstelik çok büyük zar zor yutuyorum sizdede öyle oluyo mu😀
birmeleginannesi_ annelik_4 ben daha bugün aldım yarın baslicam ama tiplerine baktım ikiside içimi açmadı ya ikiside büyük kötü duruyo beğenmedim şimdiden 😂😂
Maviidmrr birmeleginannesi_ ben 12. Haftada decavite başladım 36+4 üm hala kullanıyorum doğuma kadar devam dedi doktorum herhangi bir yan etkisi yok bana olmadı yani bünyeden bünyeye değişir bence o durumlar
birmeleginannesi_ Maviidmrr banada öyle geliyo ya inşallah kabızlık falan yapmaz bende gaz ve kabızlık çok sıkıntı yapiyo Allah yardımcımız olsun valla
birmeleginannesi_ annelik_4 aynen yaziyo peki yendiyse mesela çocuğa faydalı diye kaşar yumurta peynir yiyiyorum ben arası ne kadar olmalı acaba
annelik_4 birmeleginannesi_ etiketin ustunde 2 saat sonra yenilebilir diyor oyuzden öğlen yumurta süt ürünleri ve çay yiyip icmeidgim için öğlen alıyorum akşamda decavit