Doğuma kadarda kullanan var kuzum korkma bende kabizlik degil tam aksine ishal yapti halende kullaniyorum uzun süre dişari cikicaksam içmiyorum hatta ogun su içsem bile lavabo ariyorum ama doktorum normal dedi degistirmedi bir sikinti olmuyor dedi kussanda içebiliyorsan iç çünkü bebek buyudukce senin kanindan beslenerek buyucek ondan sen kansiz kalirsin bebegin gelisimine destekte sagliyor doktorum bu şekil anlatti bana bende kusuyorum dedigim zaman Rabbim kucaklarimiza almayi nasip etsin sagsalim