birmeleginannesi_ bence normal canım hatta kabızlık benim fazla olmuyor en çok gelen şikayetlerden biri bu galiba benim ilk kullandığım zamanlarda oluyordu evet ama o sıralarda sıvı besinlere yüklendim hemen geçti.
Benim mide sorunlarım hep vardı 😢 bekarken de çekiyordum kabızlık, reflü, ülser vs
Bu ilaçlardan sonra şöyle oldu diyebileceğim bir şey yok çok şükür 🙏