Selinmoon busraltin bak emin ol cinsiyetini Öğrenir öğrenmez kendini o bebek mağazasında bulacaksın 😂 Haziran anneleri olarak lütfen yardımlaşalım nasıl kıyafet alabiliriz diye😍
matmazellayy Selinmoon bizde aynı şekilde bekledik tabi temelleri cinsiyetten önce aldım o zaman da doktor kıza benzetiyorum diyordu en azından biz 3 aylıktan sonra aldık ayol 😂😂 sağlıkla gelsin kuzucuklarımız
Selinmoon matmazellayy İyi yapmışsın aman 😂 Sağlıkla gelsinler. Burada doğduğu günleri de konuşalım inşallah 🤲
Selinmoon eceyc314 gerçekten de kız bebeklerine insan hep böyle pembe şeyler giydirmek istiyor😍 Ben de aslında onu soracaktım o markadan memnun musunuz çünkü Yorumlarda bazıları çok beğenmemiş sen birebir almışsın senin yorumun daha önemli benim için 🙏
eceyc314 Selinmoon ben oğlum için çok tercih ettim özellikle yazlık kıyafetlerini memnun kaldım. Sadece kalıp olarak ayarlamak zor olabiliyor. Oversize modelleri çok büyük geliyor. Özellikle yazlık muslin takımlarından memnunum. Muslin bez örtü ilk defa aldım daha kullanmadım ama kaliteli duruyor. Bebek giyimde hm setlerini çok tercih etmiştim oğlumda ve çok memnun kalmıştım. 3 lü 5li setleri çok iyiydi. Kızımdada bir iki set almayı düşünüyorum kısa kollu zıbın. Yazın tek giydiririm diye.
matmazellayy Selinmoon inşaAllah burda benim kızımın teyzoşu var @Rozalii-67 pnunla sürekli konuşuyoruz böyle özel tartışma açarız 3 lü aldıklarımızı naptığımızı falan konuşuruz
Selinmoon busraltin benim de bütün arkadaşlarım kışın doğurmuş şaka gibi 😂 neyse bir tanesi ağustosta doğum yapmış kesinlikle Zıbın hep al diyor 😂 işte müslin şeyler , takımlar ince kollu şeyler , Şeyi pek önermiyor ayaklı altları 😂
[silindi] Selinmoon çok güzeller sağlıkla gelsin miniğiniz😊 bnm bebeğimde Haziran’da aramızda olcak inşallah daha net öğrenemedik cinsiyetini bekliyoruz 😊
Selinmoon [silindi] Âmin âmin hepimizin sağlıkla gelsin Allah’ım kucağımıza aldığımız günleri nasip etsin 🙏 ya sen de öğren de bir an önce kaybet kendini o mağazalarda 😂
Selinmoon yeschef-13 evet artık erkek bebekten midir karının içi ile mi alakalı bilmiyorum ama bazılarının erken çıkıyor 😍
Rozalii-67 Selinmoon gerçekten öyle yaa karnım çıktı ama doğum için cesaretin varmı desen asla asla asla yok 😂😂