Momlia Ben müslinleri tulum şekilde kolsuz olanları 0-3 ay alıcam çok almayacağım genellikle kollu olanları da 3-6 şeklinde düşünüyorum bol olması açısından canım çünkü hemen büyüyorlar birde makinada küçülme oranını da katarsak biraz büyük al sorun olmaz kolunun esnememesi ama rahatsız edici mi dokusu yoksa yumuşak esnemeyenlerden mi