Mayıs sonu veya haziran başı gibi olacak doğumum. Kızım olacak ama abisinden o kadar kıyafet kaldı ki ne alacağım konusunda karasızım. Oğlumda ilerde ikinci kız olursa diye hep gri yeşil sarı tercih etmiştim. Ama kız bebeğede insan pembe süslü şeylere hevesediyor. 20.haftadayım şuan 30 dan sonra bir kaç pembeli zıbın ve yeni doğan takım alacağım. Muslin bez cigitten aldım indirimdeydi o zaman ve çok kaliteli geldi. İsterseniz bakın belki indirm vardır.