Duygu_30 Evet bende öyle sandım çünkü akıntım çok oluyordu, ama sen bir yerlere çok uzanma, eğilme dahha tutunmaya calısıyorlar 🫠🥹
Sancez56 Elifya1 bendede var 5 hafta ya girdiğinde yani 5+3 de olmuştu tamda regli olucağım zamana denk gelmişti kasık ağrım yumurtalık ağrım karnım aşırı ağrıdı anlık sancı girdi ama bende gazda var baya ondanda olmuş olabilir doktora gidicem pazartesi sorucam tekrar dönerim size 5+6 yız bugün kızçeler ❤️
Sancez56 Elifya1 ne zaman doktor randevun eğer yakında değilse bence bi doktora görün herşey yolundamı diye ama kötü düşünme kötüyü çağarma pembe akıntıdan bişey olmaz yerleşme olabilir
Elifya1 Sancez56 yok yok çağırmıyorum. Yazdım direkt doktora eğer fazlalaşırsa yoğunlaşıp kanama olursa gelirsin. Şuanda normal yerleşme gibi gözüküyor dedi 🥹🤩
Sancez56 Duygu_30 yok canım çok nadir ara ara tiksinme bulantı genelde sabah ilk uyandığımda kötü oluyorum
edaozkyyy Elifya1 Hiç korkma canım benimde adetime 3-4 gün vardı çok ağrım sancım vardı daha sonra peçeteye sildiğimde çok açık pembe böyle gül renginde gibi bir pembelik kanama geldi ve ben o zaman çok üzülmüştüm kesin bu hamileliğimde kimyasal olacak diye ama daha sonra hiç gelmedi o kanama doktoruma sorduğumda yerleşme kanaması olduğunu söylemişti ben onu 4+5’de yaşamıştım. 🥰🫶🏻
Duygu_30 Sancez56 ben yemek asla yiyemiyorum yoğurt peynir tuzlu kraker tatlı da imkansız. Et tavuk fast food asla söylerken bile midem bulanıyor 😞
Elifya1 edaozkyyy zaten çok azcık bi damla kadar geldi daha hiç gelmedi 🫣🥹 ne kadarlık bilmiyorum bile üçünde randevumuz var bakalım. Ama baya ağrılı geçiyo bi haftam yani kasıklarım falan sanki regliyim
Seyoriin97 Elifya1 çok normal 5. Haftada oluyor bu şekilde. Çok yormamaya çalış kendini dinlenmene bak
edaozkyyy Elifya1 Aynen bende öyleydim kuşum hiç kalkmadım hep yattım yattığın zaman ağrında hafifliyor 💕 şuan kaç haftalıksın seenn 🥹🫶🏻
Elifya1 edaozkyyy evet yatınca bi tık daha hafif sanki. Haftayı tam bilmiyorum ama sanırım 4 civarı 🥰🥹 üçünde randevu var bakalım
edaozkyyy Elifya1 Evet canım olmuştu hatta internettende araştırmıştım ve sonuç enfeksiyon gösteriyordu ama bende enfeksiyona dair hiçbirşeyde yoktu doktora gittiğim zamanda sorucam canım aklım karıştı çünkü
Elifya1 edaozkyyy ayy bende de aynısı var ya şuan sarı bir akıntı ama kötü değil çok şükür yani. 🫣🙄 sen ne zaman gideceksin canım bana da haber verir misin nedenmiş 🥹🫣