Esrackc Elifya1 bende de sanki adet olacakmış gibi bir ağrı vardı tüh bu ay olmadı diye üzülüyordum meğer hamileymişim 🫠🫠
Elifya1 Esrackc evet tam olarak öyle hala devam ediyo bende ama regl dönemim diye mi 🥹🫣 bi de sarı bi akıntı var ya baya sende de öyle miydi bebiş 🫣🥹
Esrackc Elifya1 valla akıntıyı hiiç hatırlamıyorum. 2 gün gecikince test yapmıştım pozitif çıkmıştı ben sadece adet olacakmış gibi ağrı çektiğimi hatırlıyorum o kadar 🥲
Elifya1 Esrackc vallahi benim de öyle ağrımın bugün yedinci günü tam regl takvimimi takip ediyo işte ağrı. Bakalım ne saman geçicek. Bi yerleşse Allahım izniyle 🫣🥹
Sancez56 6+2 den merhaba kızlar bıgün aşırı ağrım oldu sağ tarafta birde çok hafif bi pembe leke geldi günlük pedime yarın randevum var gidip söyliycem aşırı sancı giriyo güzelce yerleşiyodur inşallah