Elifya1 Newmommyy suyu zaten normalde de üç lt ye yakın içiyordum iyi oldu alışkanlığım en azından. Ama evet oturup dinlenmek istiyorum sürekli ayakta olunca basınç oluyo kasıklarıma sanki 🫣🌺
Rabiul Elifya1 yaa canım hayırlı olsun yeni gördüm postunu sağlıkla gelsin. 😍 ilk haftalar çok normal regl olacakmış gibi ağrılar
Elifya1 Rabiul inşaAlalh gelir sağlıklı eli yüzü düzgün merhametli bi bızdık 🥹🧿 baya sancılı oluyo arada kramp oluyo falan değişikmiş 😂🫣
Mercan_35 Elifya1 gözünüz aydın sağlıkla kolaylıkla kucağınıza alın inşallah🙏💕 Mfk paketiylemi hamile kaldınız?
Elifya1 Mercan_35 teşekkürler 🤩 yani bilmiyorum belki bu ay olacağı vardı ama kullandım iyi geldi sanki macunu
Rabiul Elifya1 evet canım rahimde büyüyecek oda ağrı yapar dayanılmayacak kadar ağrın olursa doktoruna danış ilaç verir
Sancez56 Elifya1 ne zaman doktor randevun eğer yakında değilse bence bi doktora görün herşey yolundamı diye ama kötü düşünme kötüyü çağarma pembe akıntıdan bişey olmaz yerleşme olabilir
Duygu_30 Bende 6 haftalık gebeyim benimde oldu o şekil ağrılarım hala ara ara oluyor korkma sadece dikkat edelim 🫠
Elifya1 Duygu_30 heh evet ben akıntı sandım ayıptır söylemesi ,bi baktım aşırı uçuk renkli bi pembemsi bişey sanki