Pamukkokulum sabah 10nda bakabilirsin randevu açılıyor. Bilmiyorum ben normal doğum için gittim sancı çektim 12 saat 8 cm açılmama vardı ama bazı sorunlar çıkınca apar topar sezeryana alındım o yüzden odada takıldı sonda sorma fırsatım olmadı zaten hiç hissetmedim artık o kadar canım acıyordu ki. Alper bey demet hanım mert bey canım