Melekandc ilk doğumu yaptım 38+3 de kontrole gitmiştim ultrasondan sorna kan ve idrar verip nst ye girmiştim bi anda nst deyken muayne olduğum doktor Alper bey aradı ve nerdesin diye sordu hemen yanıma gelip nst odasında kontrol etti nst mi hemen odama gel dedi makineden söküp odaya geçtim odada 3 4 doktorla beni bekliyordu bi daha bakıp seni hemen doğuma alıyoruz dedi bebeğim kakasını yapmış normal doğum denedik 12 saat sancı çektim suni verdiler 8 cm e kadar açılma olmuştu ama tansiyonum yükseldi bebeğin nabzı düşüyordu apar topar sezeryana alındım. Çok güzel geçti özelde gibiydim doktorlar hemşireler çok ilgili ve komikti baya sohbet ettik bebeği çıkınca gösterdiler sonra yanıma getirdiler ve muayne için götürdüler bebeği. Ben odaya çıktıktan sonra bebeği getirdiler. Çok güzel geçti tavsiye ederim. Kaldığım oda 2 kişilikti ama tek de var. Elleri çok hafif çok ilgililer yine doğum yapsam orda yaparım. Durumum var maddi olarak istesem her yerde doğum yapardım ama devlet kadar hiç bi yere güvenmem deyip orda doğum yapmaya karar vermiştim iyi ki orda doğum yapmışım. Alper beye ve emr9beye gidiyrodu çoğunlukla sabah 10 da randevu bulabilirsin. Başka aklıma takılan bisey varsa sorabilirsin