mrvcermeli ahsengl teşekkür ederim yazdığınız için valla merak ettim inşallah vardır mi desem yoktur mu desem sonradan olur mu desem bilemedim ama güzel bir duygu üzülmeyin ağlamayın da
ahsengl mrvcermeli hayırlısıysa olsun inşAllah nasip demek düşüyor bana ilk üzüldüm emzirme açısından ama varsa da herşeyin hayırlısı
ahsengl mrvcermeli HndeA myangelson MorKelebek54 Burda kan vermiştim hatırlarsanız kızlar 76.96 çıkmıştı şimdi 21 çıktı sağlık ocağına da ki doktor demesin mi burda ki ölçümümüz bozuk diye hastaneye gideceğim yarın
Haticeeee6161 Kızlar benim Bat 5 Şubat çok erken biliyorum ama iki gün önce kaset test yaptım çok silik ikinci çizgi çıktı bugün yaptım hiç bişey yoktu sizce neden olabilir?
HndeA ahsengl hay Allah ya test mi yapsan ki belki daha netleşir çizgi. Öyle de belli olmaz mı ki çünkü ilk bebeğimde çizgi silikti haftası düşüktü ikizlerde haftam 7 direk net çıkmıştı hemen belli olmuştu ☺️
MorKelebek54 ahsengl iyi de saglik ocaginda alinan kanlar da merkez hastsneye yani egitim arastirmaya gidiyo kanlar orda laboratuvarda incelenip cikiyo sonuclar. Saglik ocaginda bakilmiyo ki sonuclara
mrvcermeli ahsengl ayy inşallah hamilesindir beni bı heyecan sardı kız niye bilmiyorum tanımıyorum ama seni valla heyecanlandım inşallah güzel haberlerini alırız 🤲
ahsengl MorKelebek54 şöyle düşün canım ben şuan ilçedeyim hem sağlık ocağı hem hastanesi aynı yer alt kat sağlık ocağı üstte dahiliye , göz , röntgen ve laboratuvar var bu kadar o yüzden orda yapılıyor yani eğitim araştırmaya gidipte yanlış demediler
mamyyy1312 Kizlar arkadasim tüp bebek yapti persembe kan verecek ama dayanamayip bugün bu testte yapti sizce hamile mi. Yardimci olur musunuz.
ahsengl HndeA mrvcermeli myangelson ikizprensesannesi mrp2023 0.100 çıktı kızlar bu sefer de hastaneye gittim boşuna ağladım endişelendim sevindim kaç gündür beraber merak ettik keşke doktor baştan bozuk deseydi bu kadar oyalanmazdım böyle bişey olamaz