Bende yoğun kanama geçirdim düşük mü yaptım dedim ama yerleşme kanamasıymış bende de ağrı çok oldu betam çok yüksek çıktı ikiz gebeliklerde yerleşme kanaması çok yoğun olurmuş canım benim betam çok fazla çıktı ikiz olabilir dedi doktorum haftaya keseyi görmeye gidicem belki de keseleri