Ruyakoo arkadaşım da 6 gün gecikti test yaptı silik çizgi çıktı testin ertesi günü önce kahverengi leke sonra normal regl kanamas8 gibi olmaya başlamış ağrısı da varmış bide hamilelik belirtileri de olmuş acaba dediğiniz gibi üstüne mi oldu yoksa farklı bı durum mu vardır kandan mı belli olur