OnuurrMom Ben normalde Hasan çalığa gidiyordum yani memnundum güler yüzlü bi doktor dünde özele gittim belki ikisine birden giderim içim rahat etsin diye devlette de iyi doktorlar var ama yoğunluktan pek vakit ayıramıyorlar aklında soru işaretleri çıkıyorsun bu yönden özel daha iyi özellikle ilk hamilelikte herşeyin hayırlısı bakalım 🌸