Brcnblgl OnuurrMom çevredeki herkes erkek erkek deyince bende erkek diye düşündüm artık poyraz eşim istiyordu ama şuan kız ben öykü asel istiyordum da fikrim değişecek gibi 🥰
OnuurrMom Brcnblgl ben bilmiyorum canım daha küçük olduğu için henüz ikili tarama filanda yapılmadı ama gidince sorarim
Brcnblgl Ben normalde bugün devlet hastanesine aldım ama yengeme bugün şuan yapılmıyor demişler gözdedeki doktor da orda yap dedi
Brcnblgl OnuurrMom evet sizin daha çok küçük ben gözdeye sordum yok dedi doktorum da devlete yönlendirdi teşekkür ederim 🥰
_Melikee_ minikkelebek_ ben aynur hocaya gidiyorum.yani iyi aslinda ama şöyle bisey var normal giden gebelikte zaten tüm Doktorlar iyi önemli olan risk olduğunda bı sorun olduğunda iyi ilgilenmesi
Brcnblgl sna44 teşekkür ederim bende bugün gittim daha sonra gel dediler 🥰 daha 16 haftalık zaten herkes çok geç sıra geliyor dedi