dyt725 melekdgdln evet canım ilk kendim kan testi yaptım sonra kendi doktorum gün aşırı test istedi 3 kez toplam kan testi yaptım her seferinde iki kattan fazla artmıştı ama ben afetten önce fark ettim bu nedenle ilk fark ettiğimde beta hcg çok yüksek değildi
sellyxm Benim sabah ağrılarım pek olmuyor dinlendiğim in sanırım ama güm sonunda Şuanda ağrım var zorladım sanırım kendimi fark etmeden 😏
dyt725 sellyxm ben geçen hafta cuma günü gitmiştim kan vermek için kendisi bir hesaplama yapıp perşembe günü de kan testi yapalım dedi ama ben o arada dayanamayıp bir kan daha verdim tabi 😅 muayene etmiyor Şuan çok erken dedi sadece kan takibi yapıyor
sellyxm dyt725 ah sabırsız oluyoruz işte maalesef 🥹☺️ bir an önce güzel haberlerle alalım inşallah bende kalp sesini duyuncs rahatlayacağım inşallah 🥰
fthnf_ Eliff112 hayır 25 Ocak ilk randevum inşallah. 2 gün arayla beta sonuçlarım 80-170-550 olunca tekrar kan vermedim artık. 550 geçen pazartesinin sonucuydu. Hayırlı sonuçlar alırız inşallah. Sizin nasıl haftanız, gördünüz mü keseyi ?
mrym32 aysegulpalaz kaç haftalık oluyorsunuz o zaman 5 haftaliksaniz görürsünüz büyük ihtimalle ben 4+6 da gittim USG de 5+0 olarak göründü kese boyutu
Eliff112 fthnf_ iyi güzel yükselmiş maşallah, guzelcsonuclar alırsınız inşallah, ben güzel sonuçlar alamadım maalesef dış gebelik üzerinde duruluyor 10gundyr takipliyim
Simge22 sellyxm 5+1 den selamlar halsizlik yorgunluk bulantı bazen aniden giren ağrı sonra hemen kayboluyor 😅
Slabylann6868 sellyxm kasık ve karnımda sürekli bi ağrı var bi geçiyor tekrar başlıyor şimdilik tek sorunum bu 🤰🏻🫶🏻
fthnf_ Eliff112 siz böyle yazınca diğer yazışmalarınıza baktım, inşallah dış gebelik değildir de daha kese rahimde görülecek kadar beta artmamıştır, bir anda artar💐 Bu süreç yorucu gerçekten ama Rabbime inanıp dayanmak zorundayız
sellyxm dyt725 hiç bilmiyorum Cumartesi gideceğiz muayene o zamanda 5+1 olmuş olacagım, vajinal ultrasonda duyulur mu acaba kap atışı 🥹
dyt725 sellyxm bhcg 2500 üstü olmuşsa görünebilir bence benim bu hafta değil de haftaya görünmesini bekliyorum 😊
mrym32 sellyxm duyulmaz büyük ihtimalle canım doktorum bana 6 haftalıkkrn bile duyamayabiliriz dedi genel olarak 7. Haftalarda daha net duyuluyomus 6+3 de çağırdı yine de belki duyabiliriz