aysegulpalaz sellyxm bende ilk gittiğimde çok heyecanlıydım canım sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin Allahım inşallah 🙏 😻
Seval0Seval aysegulpalaz ben keseyi gördüm çarşamba günü 10 gün sonra gel dedi cuma gidicem inşllah herşey yolundadır
mrym32 Şişkinlik sık idrara çıkma ve aşırı iştah doyduğumu anlamıyorum sanki sonra da sisiyorum 😅 arasıra göğüs ağrısı oluyor arasira adet sancisj gibi sancılarım oluyo
Egei mrym32 5+5 teyim. İştahım benim de inanılmaz arttı bir anda aşırı acıkıyorum ve sürekli bir şeyler yemek istiyorum. Adet sancısı gibi ağrılar bende de oluyor. 4.hafta boyunca daha sık oldu bu bir iki gündür biraz daha iyi ağrılarım.
mrym32 Egei o sancılar için doktorum bana duphaston verdi ağrıların geçene kadar kullan dedi progestan da yazdı lekelenmen olursa kullan dedi iki tane kaybim olduğu için tutunmasına yardımcı olsun dedi
dyt725 Seval0Seval b hcg nasıl gidiyor acaba benim iki günde bir iki kat artıyor ama biraz düşük gidiyor doktorum normal dedi ama endişeleniyorum
mrym32 aysegulpalaz benim uygulamaya göre 4+6 gorunuyodu ultrason da 5 haftalık göründü 1 gün fark vardı sadece
dyt725 melekdgdln canım sat 20 Aralık bende nefes nefese kaldığımda biraz şüphelendim bide kalp ritmim çok hızlandı akıllı saatimden fark ettim💖
Hanifeakbayrak dyt725 kalp hızlı atmaya başlaması gebelik belirtisi mi benimde şu zamanlarda yüksek atıyor korktum bende