ezgiiislc Herkese merhaba. 38+6 dayım kız bebek bekliyorum ama hala Nst de görünen bir sancı yok. Doktorum 40 haftaya kadar bekleyelim gelmezse sezeryanla alalım diyor. Ama ben sezeryan istemiyorum herşey normalken mecbur kalmadıkça sezeryan olsun istemiyorum. Sizce ne yapmam gerek? Kafam çok karışık 40 da gelmezse beklemeli miyim ?
suzanacar ezgiiislc şuan 41. Haftaya girdik hala sancı yok. Bugün nst ye girdim gayet sakiniz. Benim doktorumda pazartesi son gün ya suni ya sezeryan dedi. 42 artık fazla dedi. Bekliyoruz bizde ama herşey normal ve gayet iyiyiz :)
minikinsantanesi ezgiiislc 39+3 hala tık yok bende gelsin istiyorum yarın doktora gidicem sezeryan ya da suni sancı verecekler
Ketenprensess ezgiiislc öncelikle sıcak bir banyo yap baya sıcak,merdiven çık in skuat yap hola zıpla hurma ye 2 güne bebek gelir🙂 Allah kolay doğum naip etsin….
Deletedmom_85 Kendisi gelmezse bazı yöntemlerle normal doğum baslatilabiliyor. Fitil, uyarı gönderme, suni sanci vs bu tarz yöntemlerle de şansınızı deneyebilirsiniz olmazsa son çare sezaryen istediğinizi doktorunuza söyleyin
ezgiiislc suzanacar ya maşallah sağlıklı olsunlarda ama 41 hafta da yorucu bizim için. Kız bebek mi bekliyorsunuz?
suzanacar ezgiiislc evet kızımız olacak sanırım biraz miskin :) keyfi yerinde çıkmakta gönlü yok gibi
melteW Ben de 38/6 biz de de tık yok ilk gebeliğim normal olmuştu bunu da normal istiyorum inşallah nasip olur ördek yürüyüşü gebe aksak yürüyüş yapıyorum bakalım 39 olunca değişiklik olmuş olucak mı
minikinsantanesi ezgiiislc hastanedeyim anestezi vs herşeyi onaylattım nstdeyim şuan sancı yok 😂 bugün yarın alır