Pamuk benımde sekerım vardı konuşmuştuk hatta hatırlıyor musun 35.haftamda ogrenmıstım bebegın kılosu 39+0 da 3700 dedı devlet catı musait olunca bende normal denerim dedım ay kız gıttım su gıbı akıntım vardı baktık turnusol kagıda doktor az az geliyor saat 3 de yatıs yapım ona gore gel dedi gittim catıya baktı acılma yok eve gonderdi beni benim içime dert oldu özele gıdım bı dedik fiyatlardan dolayı gitmek istemiyordum 18 binden 15 bıne anlasıp sezaryan oldum ertesi gun dogum sırasında doktor kız bu kac kılo dedi 4100 grm dogdu herkes sok devlet bıde 4 kılo olursa sezaryana alırım dedi 3700 diyor bide son 3 haftadır 300 grm Almıstı toplam hep gıttım doktordu ne kadar da dikkat etsem bebek irileşmiş iyi ki de beklememişim dogum yaptım sabaha kadar bebegın sekerıne bakıldı gebelik sekerim oldugu ıcın eger dusseydı doktor yatıracaktı allahıma bın sukur yatmadık surekli besledim o acıya ragmen kendim kalktım baktım o gece sımdi 10 gunluk olduk dunya tatlısı kızım var Rabbim sanada saglıkla kucagına almayı nasip etsin 🤲💕🥰