MomsE MasalAlparslanMom evet ücretli nst de. Muayene ücreti+500 tl kesiliyor sigortamdan benim de nst için
MasalAlparslanMom MomsE aslinda ucretli olduğunu biliyodum da muayne 600 ken nst 350 olmasini beklemiyodum🙃bide sey sorcam size bir kere nst ucreti verince o tek seferlik mi oluyo, mesela kontrol muayenesine gidicem haftaya nst istese 10 gunluk suremde yine ucretlimi
MomsE MasalAlparslanMom 10 gün içinde nasıldır bilmiyorum canım ben 2 haftada bir giriyorum her girdiğimde ödeme alınıyor
3bebekannesiii Hilaalc 25+5 de net 1 kilo dedi şuan 26+3 olduk bir diğer kontrol 32. Haftada bakalım bende merak ediyorum
Misskokulumm MasalAlparslanMom ben de özele gidiyorum iki defa girdim nst ye muayaneye dahildi ekstra ücret ödemeedim
Suule94 Bende Hilaalc valalhii ben geçen hafta 34+4 gittim 2578 gram geldi 36+1 de gitcem pazartesi günü ne olacak bakalim
Dilara_erc1 Hilaalc benim bebisde 31. haftada 2450 idi, 33. haftamda 2650 grammdi simdi persembw gidicez bakalim ne kadar olmus 35. haftada
Alan_Yeliz Hilaalc valla hi zor olur bencede.saglikla gelsin bebisin insallhhhh bizede haber edersin artık kaç kilo doğdu bebiş diye merak ederim ben😀😍