Gizemd-01 Hilaalc 29+0 bizde boyu 40 cm kilosu 1458 gr. İleriki haftalar da normali nedir bilmiyorum ki
Tugbasuu Pamuk benim de birebir aynı dedi çok kilo olmasını istemeyiz diyete başladığın için bebeğin önden giden kilosu normale gelmiş olabilir düşük bulma bu kiloyu dedi 30+4 te 1600 dü
MF0127 MasalAlparslanMom o haftada bana doktor 2150 gram biraz zayıf kalmış dedi 😂 hepsi başka bir şey diyor galiba 😂😂
MasalAlparslanMom Pamuk 31 32 de 2500 ,40 haftaya gununu beklerse 5 kg heytt masallah🤣 iyimi iyimi diye soranlar Aslinda iyi hatta fazla iyi olduğunu da bilenler aslında
Seher1616 Pamuk karın çevresi ne kadar geriden geliyo sizin benim 1 ay geride şuan 34 haftalığım 35 olcam neredeyse 1700 kilosu da çok endişeliyim 🤷🏻♀️ 37 de doğum olucak nasipse ama neler bekliyor beni hiç bilmiyorum bende perinatoloji takipliyim
Pamuk Seher1616 2 haftaydı 1 hafta geriye düştü canim.Korkma detaylı da temiz çıktıysa genetik oluyormuş.
1cocuklumom Hilaalc bende 35+2 de gittim 3200 dedi 2 hafta önden dedi bi sakıncası yok doğum kg Şuanda dedi sezeryan olacağım için ama neye göre doğuma alır bilmiyorum sata göre mi ultasyona göre mi
Seher1616 Pamuk ya benim 10 gün kadardı ama malesef bir ay oldu gerilik 🥺 keşke benim de kapansaydı biraz fark git gide gerilıyo sizin adınıza sevindim
Pamuk MasalAlparslanMom Bugün gittim daha seker sürecini güzel yurutuyorsun zayıf olunca daha güzel toparlar kilolu bebek istemiyorum dedi.
Pamuk Seher1616 Sağol canim stres yapma genetik diyor doktor sadece.Minik bebekler daha güçlü oluyor ❣️
e_blue_sky_a Hilaalc bizim de 35e gelene kadar 5gun 10gun 3gun önde gittiği zamanlar oldu. Şekerim de olduğu için tedirgin olduk ama suyumuz iyiydi. Şimdi 35te düzene girdi 2700züz … inşallah böyle gider.