Nisanurh1 seni çok iyi anlıyorum birinci gebeligimde bende öyleydim adet olmuyordum test yapıyordum negatif teste inanmayıp kan veriyordum yoktu çok üzülüyordum ama bir ay geldiki hiç düşünmedim farklı şeylerle kafamı meşgul ettim ve o ay hamile kalmıştım bu benim ikinci gebeliğim buda plansız oldu. İşte bazen çok istediğimiz de Rabbim diyor ki ben ne zaman vericegimi biliyorum. Onun dediği olur ben bol bol dua edicem sana 🌹🌹🌹